zondag 25 februari 2007

Wildlife

Op safari gaan. Het is amper nog een avontuur. Als je genoeg geld hebt om een georganiseerde reis te boeken naar een ver en warm land, dan is het niet avontuurlijker dan boodschappen doen op zaterdag of wandelen in het park op zondagmiddag.
Voor mooie foto's hoef je al evenmin zover van huis te gaan.
Als ik U wijsmaak dat deze foto in een ver oord is gemaakt, dan zou U mij zomaar kunnen geloven. Deze cheetahs trof ik echter aan op twintig autominuten van mijn woning. Wildlife binnen handbereik in ZooParc Overloon.
Mocht er eens een foto niet naar mijn zin zijn, dan kan ik nog heel vaak terug voor ik het budget van een fotosafari in Afrika of Aziƫ heb verbruikt. De kick van dit soort fotografie zit hem vooral in het vinden van de pose die het best gelijkt op het werkelijke wildlife. Zoals deze.

Geen opmerkingen: