zondag 25 februari 2007

Familiefeestje

Ik fotografeer zelden op feestjes. Meestal trek ik er met de camera op uit tijdens vakanties ver van huis of tijdens vrije uurtjes naar leuke plekjes in de buurt. Vaak worden het dan veredelde snapshots, zelden kunstzinnige hoogstandjes. In onze fotoclub is de eeuwige discussie wat nou een 'registratiefoto' onderscheidt van een expressieve foto.
Gisteravond fotografeerde ik wel op een feestje. De familie was bijeen voor een gezamenlijk etentje. Het was een goedmakertje omdat we met Sinterklaas en Kerstmis niet allemaal tijd hadden om samen te komen. Nu wel. En ik maakte wat foto's voor het familiealbum.
Opeens maak je dan een verrassend leuk plaatje. De expressieve prestatie gun ik van harte aan de kinderen, die ten overstaan van de hele familie 'circusje' wilden spelen. En klik, dat zullen we dus niet meer vergeten.

2 opmerkingen:

Haja zei

Hé hallo,

Dat ziet er erg gezellig uit dat familiefeestje van jullie. Zouden jullie vaker moeten doen. Dan kunnen er nog meer van die geslaagde foto's op jouw blog komen.

Mijn complimenten!

Grutekes oe urste commentariator.

Houdoe

Anoniem zei

Ik was ook hier